۱۳۹۰ خرداد ۲, دوشنبه

حلقه محاصره احمدی نژاد تنگ تر می شود جاسوس بگیری مقدمه بازداشت رحیم مشائی است

خبرگزاری "فارس" وابسته به بخش سیاسی سپاه پاسداران، روز گذشته و به نقل از یک منبع آگاه که لابد حسین شریعتمداری است(!) مدعی شد که چند مدیردولتی باتهام همکاری با سازمان های اطلاعاتی امریکا و دیگر کشورها بازداشت شده اند. این مدیران ظاهرا در لیست 30 نفره ای قرار داشته اند که وزارت اطلاعات از بازداشت آنها در دل کشف یک شبکه جاسوسی خبر داده بود.
همین خبرگزاری نوشت:
یکی از مدیران بازداشت شده بسته بسيار مهمي از ريز فعاليت‌های نهاد خدماتی خود و شیوه خرابکاری دراین نهاد تهیه کرده بود که دقایقی پیش از ارسال این بسته به سرپل اطلاعاتی خود بازداشت شده است.
مدیر یک نهاد خدماتی دیگر نیز اطلاعات جامعی را درباره چگونگی انفجار و خرابكاری آماده ارسال كرده بود که او نیز پيش از هرگونه اقدامی بازداشت شد.
وی همچنین در مورد میزان نفوذ دستگاه‌های "ایکس‌ری" و چگونگی دریافت این تجهیزات از سوی ایران، اطلاعات جامعی را تهیه کرده بود.
یک مدیر بازداشت شده دیگر نیز که در حوزه پولی و مالی فعالیت داشته، اطلاعات جامعی را در مورد «شیوه دور زدن تحریم‌ها» و «شیوه مبادلات اخیر» جمهوری اسلامی تهیه کرده بود.
اتهام جاسوسی، تخریب و انفجار و جاسوسی تا کنون متوجه مجاهدین خلق و منافقین بود و این برای نخستین بار است که مدیران با سابقه حکومتی به اتهاماتی بازداشت می شوند.
میزان صحت گزارش وزارت اطلاعات و خبر خبرگزاری فارس بر هیچکس معلوم نیست و اساسا اعتمادی به اخبار حکومتی باقی نمانده است. بنابراین، پیش از آنکه صحت و یا عدم صحت این ادعاها مطرح باشد، دو نکته دیگر مطرح است:
1- نفوذ سازمان های جاسوسی در قلب حاکمیت جمهوری اسلامی چنان گسترده است که بتدریج چاره ای جز اعتراف به آن باقی نمی ماند و باید منتظر اخبار جدی تر و مستندتر در باره کشف این نفوذها بود. هرگاه شبکه های نفوذی در ارگان های امنیتی و سپاهی که مشترکا کودتای 22 خرداد را سازمان دادند کشف و اعلام شد و گروه گروه از اطرافیان احمدی نژاد بازداشت و اسناد آنها فاش شد، هرگاه در نهادهای گسترده رهبری در ارگان ها و ادارات و حراست ها افراد نفوذی شناسائی و بازداشت شدند، آنگاه می توان عزم پاکسازی دستگاه دولتی و حکومتی را جدی تلقی کرد.
2- انتشار این اخبار، که هنوز اخبار دست سوم و چهارم است، باید مقدمه بازداشت اطرافیان درجه اول احمدی نژاد مانند رحیم مشائی باشد. افرادی که همگی دم خود را به عبای سبز امام زمان گره زده و 7 سال مردم را بقول معروف "سرکار" گذاشته بودند!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر