۱۳۹۰ اردیبهشت ۲۶, دوشنبه

ماجرا از شرکت تعاونی برق هشتگرد شروع شد هزار قطعه را، باضافه 3 هزار قطعه صاحب شدند.

شركت تعاونی برق هشتگرد كه یك شركت وابسته به دولت می باشد 4 هزار قطعه زمین را بین حدود 30 هزار تن از مردمی كه به امید خانه دار شدن حتی در 80 كیلومتری تهران تمامی سرمایه زندگی خود را در این راه گذاشته بودند فروخته و پس از سالها انتظار و پس از شكایت خریداران به آسانی این كلاهبرداری بزرگ را گردن چند نفر از مدیران آن تعاونی انداخته و به كار خود ادامه می دهد. از طرفی شركت عمران هشتگرد هم به فكر ماهی گیری از آب گل آلود افتاده و ادعا می كند كه هیچ یك از زمین ها متعلق به تعاونی هشتگرد نبوده و شركت عمران تصمیم دارد بعنوان بذل محبت به خسارت دیدگان این پرونده در قبال اقساط سنگین و طولانی آپارتمان هایی را كه در آینده ای كه معلوم نیست چه وقت خواهد بود به این افراد از طریق مسكن مهر واگذار نماید. در این میان چندین هزار نفر به قوه قضائیه شكایت كرده اند و مسئولین قضایی كه معلوم نیست به دنبال منافع چه كسانی هستند با رفتارهای مشكوك باعث شده اند كه بسیاری از خریداران خسارت دیده نسبت به این مسئولین نیز بد بین و بی اعتماد شوند.
این در حالی است كه بسیاری از خریداران سند های 6دانگ با منگوله سربی و مهر مورد دفاتر ثبت در اختیار دارند و احتمال دست داشتن سازمان ثبت اسناد رسمی كشور در این كلاهبرداری بزرگ مطرح می باشد.
به اعتنایی مسئولین تا حدی است كه خانواده های خسارت دیده مجبور به چندین تحصن در مقابل مجلس و مكان های دیگر شده اند و قطعا به ادامه این روند شاهد اعتراضات وسیع تر نیز خواهیم بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر