۱۳۹۰ شهریور ۷, دوشنبه

نگاهی به مصاحبه حجت الاسلام پورمحمدی جنایت و اختلاس کنار هم و گاهی روبروی هم




حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی اولین وزیر کشور دولت احمدی نژاد که آیت الله منتظری او را از جمله عاملین اجرائی قتل عام سیاسی 1367 معرفی کرده و اکنون رئیس سازمان بازرسی کل است، در یک نشست مطبوعاتی گفت: هم در دوران استاندار کنونی تهران و هم در دوران استاندار قدیم تهران پرونده اختلاس وجود دارد. هم پرونده اختلاس میلیاردی داریم و هم پرونده اختلاس خُرد. از برخی استانداری های دیگر هم پرونده داریم که در حال رسیدگی است. متاسفانه پرونده های کوچک و بزرگ اختلاس در سیستم بانکی هم وجود دارد که راه حل جلوگیری از آن اصلاح ساختار بانکی و نظارت بیشتر بر آن دانست.»
(استاندار کنونی تهران مرتضی تمدن است که قبلا مشاور احمدی نژاد بود و استاندار سابق تهران نیز "کامران دانشجو" است که اکنون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری است. هم کامران دانشجو و هم مرتضی تمدن هر دو از عامران کودتای 22 خرداد بودند و ستاد انتخاباتی تهران در انتخابات 88 زیر نظر کامران دانشجو قرار داشت و دفاع از نتایج کودتائی انتخابات 88 در سیمای جمهوری اسلامی را شخص وی برعهده داشت.)
پورمحمدی که از معاونان اسبق وزارت اطلاعات بوده، آگاه ترین فرد از ماجرای قتل خانم برقعه ای است. خانم برقعه ای از زنان مذهبی قم و دبیر دبیرستان های این شهر بود که با همسر احمد خمینی دوست بود و از این طریق خود و شوهرش که برادر مصطفی پورمحمدی بود با آنها رفت و آمد داشتند. او اطلاعاتی درباره قتل احمدخمینی داشت که بدلیل همین اطلاعات در خانه اش در قم به قتل رسید. تیم عملیاتی قتل های زنجیره ای، پیش از آن که دختر کوچکش از مدرسه به خانه بازگردد، وارد خانه شده و نخاع او را با استفاده از نخ ویژه و با یک ضربه قطع کردند و سپس پودر آهک روی او ریختند تا جسد آب شود، اما دخترش از مدرسه به خانه بازگشت و جسد مادرش که درحال آب شدن بود را دید و همسایه ها را خبر کرد. یکی از افشاگری های عمادالدین باقی که مافیای جنایت و حکومت در جمهوری اسلامی نبخشید، گزارش مشروحی است که درباره این قتل، در اوج افشای قتل های زنجیره ای نوشت و منتشر کرد. عمادالدین همچنان در زندان است.
مصطفی پورمحمدی که معاون خارج از کشور وزارت اطلاعات بود، هنگام جنایت در راه بازگشت ازعراق بود که برادرش( همسر خانم برقعه ای) ماجرای قتل را به او اطلاع می دهد. پورمحمدی مستقیم از ماموریت به قم آمده و جلوی افشای قتل و پیگیری آن را بگیرد و چنین نیز شد.
می گویند، تنها زنی که یک مجتهد بر جنازه او نماز میت خواند، همین خانم برقعه ای بود و آن که نماز خوان آیت الله جوادی آملی بود. او در همین نماز گفت که خانم برقعه ای یک مجتهده بود!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر