۱۳۹۰ مرداد ۲۳, یکشنبه

مصاحبه نایب رئیس مجلس نگران بازی جنبش سبز با برگ سفید در انتخابات




محمد رضا باهنر دبیر انجمن اسلامی مهندسان (دوقلوی موتلفه اسلامی) و نایب رئیس مجلس کنونی با "شرق" مصاحبه انتخاباتی کرده است. او که مانند رهبران موتلفه از پایان حکومت سپاهی و جمع شدن بساط موتلفه و بدنبال آن انجمن اسلامی مهندسان نگران است، دراین مصاحبه، بصورت غیر مستقیم به آن آقایان پوتین به پا نسبت به تحریم انتخابات هشداد داد. باهنر گفت: «انتخابات محلس بسیار حساس است. این انتخابات اولین انتخابات پس از فتنه ۸۸ است و علی‌رغم اینکه نظام و مردم با سران فتنه و تفکراتی که مؤید فتنه باشد برخورد کردند اما نباید از این مجموعه غفلت کرد. باید دقت کرد که فتنه‌گران با رأی‌های سفید خود بازی نکنند. بنده ۱۳میلیونی که به موسوی رأی داده‌اند را فتنه‌گر نمی‌دانم. حتی موسوی قبل از انتخابات با بعد از انتخابات دو فرد جدا هستند. معتقدم فتنه شروع شد و سران آن موسوی و کروبی بودند، باید تلاش کرد که از این ۱۳ میلیون،و۱۲و نیم میلیون نفر از این افراد اعلام برائت کنند.»
می گویند شتر هر وقت می خوابد؛ خواب پنبه دانه می بیند که عاشق آنست. به همین جهت، در خواب پنبه دانه را گاهی لپ لپ می خورد و گاه دانه دانه!
جبهه راست حاکم که اسم خودش را گذاشته "اصولگرا"، همان 10 تا 15 در صد رای همیشگی اش در همه انتخابات گذشته را هم بیآورد هنر کرده و آنوقت آقای باهنر در رویای رای جنبش اعتراضی است!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر