۱۳۹۰ فروردین ۲۷, شنبه

آیت الله اردبیلی حرف می زند، حاج سعید تاجیک عمل می کند؟ علی مطهری در مجلس حرام زاده ای که نام پدرش را زنده کرد!

مت یکپارچه ای که آقای خامنه ای با دولت احمدی نژاد تشکیل داده بود، حالا به حکومت 8 پاره که تازه به همین اندازه حاشیه نشین حکومتی نیز دارد!
سعید تاجیک، فرمانده بسیج شاه عبدالعظیم و شهر ری، که سرپرستی تیم حمله به فائزه هاشمی دختر هاشمی رفسنجانی را برعهده داشت و اطرافیانش با گفتن "سعید، سعید" او را تشویق به ادامه رکیک ترین کلمات می کردند، هفته گذشته با سایت "روز" مصاحبه کرد. او دراین مصاحبه، چنان حرف زد که شعبان بی مخ هم تا این حد بی پروا و دریده نبود.
دو نکته را مطرح کرد. اول این که در بازداشت نیست و پشت میز کارش است و به این ترتیب محسنی اژه ای دادستان کل دروغ گفته که او در بازداشت است. دوم این که در جمع آنهائی که با کلمات رکیک از آنها نام برد، علی مطهری، پسر ایت الله مطهری را که اکنون نماینده مجلس است "حرام زاده" و"ولد زنا" خطاب کرد. تصور نمی کنیم، نیازی به معنا کردن حرام زاده باشد!
شعبان بی مخ در اشاره به نقشش در کودتای 28 مرداد همه جا می گفت "من شعبان تاج بخش" هستم، امثال سعید تاجیک هم می گویند که "ولایت بخش" اند. یعنی با کودتای 22 خرداد و جنایاتی که مرتکب شدند عمامه ولایت را بر سر آقای خامنه ای نگهداشتند. بنابراین اگر چادر هم از سر دختر هاشمی رفسنجانی در شاه عبدالعظیم بر میداشتند کسی نمی توانست آنها را سر جایشان بنشانند. چون آنها آقا را روی صندلی اش نشانده اند!
اما…
روزگذشته سایت "سلام" از ملاقات اعضای فراکسیون دانشگاهیان مجلس با آیت الله موسوی اردبیلی خبر داد. آیت الله اردبیلی دراین دیدار گفت:
زمانی که بنده در رأس دستگاه قضایی بودم بعضاً شاهد اختلاف نظرهایی میان مجلس و دولت بودیم، اما امام خمینی همواره تأکید می کردند که مجلس نباید ضعیف شود. اگر مجلس قوی نباشد، رفته رفته در مملکت هیچ چیز نخواهیم داشت.
در جایی که مجلس چیزی را تصویب کند، و برخی بگویند که دولت آن را انجام نمی دهد، باید پرسید که مگر مملکت ارث پدری شان است؟ اگر مجلس چیزی را، حال خوب یا بد، تصویب می کند دولت نباید در مقابل آن بایستد؛ چرا که باید قدرت مجلس همواره حفظ شود.
آقای علی مطهری در مجلس شورای اسلامی با این کارهایی که در مجلس شورای اسلامی انجام دادند، ‌نام پدرش را در جامعه زنده کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر