۱۳۸۹ مهر ۱۲, دوشنبه

شهرام ناظری:محمد رضا شجریان،پیشکسوت من و بسیاری از هنرمندان ایران است و بخش بزرگی از هنر ایران به ایشان مدیون است .

شهرام ناظری ،خواننده پیشکسوت و نامدار ایرانی در گفت و گو با « آرت نا »، با بیان این مطلب تصریح کرد: ایشان پیشکسوت من و بسیاری از هنرمندان ایران زمین است و بخش بزرگی از هنر ایران زمین به ایشان مدیون است . وی با اشاره به سکوت خبری خود گفت: اجازه دهید من دیگرحرفی نزنم زیرا من حرف هایم را با موسیقی خود بیان می کنم و دیگر نیازی به ایجاد سوء تفاهم های بیشتر نمی بینم . این هنرمندموسیقی سنتی ایران گفت:متاسفانه اکنون هرقدمی در راه حسن نیت برمی داری ، با بدی پاسخ می گیری، بنابراین به عنوان یک هنرمند کُرد زبان ایرانی ترجیح می دهم درخانه مانده و تنها و با کمترین حاشیه ای کارکنم . وی درباره چرایی کنسرت برگزارنکردن در ایران گفت: وقتی مسئولان فرهنگی کشور و به ویژه وزارت کشور نمی خواهند چه کاری از دست من بر می آید ؟ ناظری افزود: طبق قرار قبلی قرار بود که هفته اول مهرماه در تالار بزرگ کشور کنسرت برگزار کنم اما متاسفانه مسئولان وزارت ارشاد و کشور، از در اختیار قرار دادن این تالار طفره رفته و در حالی که بهترین تالارها را درکشورهای دیگر در اختیار من قرار می دهند ، متاسفانه در کشور خودم زمین بازی تنیس را برای کنسرتی مردمی به من پیشنهاد می دهند . وی با بیان این که زمین تنیس ، سالن کنسرت نیست ، گفت: در چنین شرایطی من ترجیح می دهم سکوت کنم و حرف های خودم را با موسیقی ام بیان کنم زیرا هر قدمی که بر می داری ، ده قدم به عقبت می رانند .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر