۱۳۹۰ آذر ۲, چهارشنبه

استدلال رئیس قوه قضائیه جان ایرانی ها را می گیریم درغرب هم حقوق بشر نیست

لاریجانی شماره 2، یعنی رئیس قوه قضائیه، روز گذشته در جلسه مسئولان عالی قضایی شرکت کرده و در ادامه دروغگوئی و دغل بازی لاریجانی شماره 3 که رئیس کمیته حقوق بشر قوه قضائیه است گفت:
«در مساله حقوق بشر دست آمریکایی‌ها و غربی‌ها رو شده، که آخرین نمونه‌اش همین رفتاری است که آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها با مردم خودشان دارند و همه مردم دنیا می‌بینند که رفتار پلیس آنها با عده‌ای که به ظلم‌ها و بی‌عدالتی‌ها معترض هستند و اعتراض‌شان هم مسالمت‌آمیز است، چگونه است و چطور عده‌ای از مردم که به بی‌عدالتی‌ها معترضند به خاک و خون کشیده‌ شده‌اند.»
حجت الاسلام صادق لاریجانی نقض بی وقفه ابتدائی ترین حقوق انسانی در جمهوری اسلامی را به نقض حقوق بشر در امریکا وصل کرده و میوه پیوندی ارائه فرمودند!
این که درامریکا و اروپا پلیس به تظاهر کنندگان حمله می کند، توجیه کننده آن توحشی است که در خیابان ها علیه مردم مرتکب شدید و در زندان ها مرتکب می شوید؟ اگر در امریکا و اروپا حقوق بشر نقض می شود، به معنای آنست که در جمهوری اسلامی می شود هر جنایاتی را علیه مردم مرتکب شد؟
یعنی همه آنچه که تاکنون نوری زاد و خزعلی و ملکی و دهها زندانی دیگر کودتای 22 خرداد که امکان یافته اند دست به قلم ببرند و نوشته اند را نخوانده اید؟ خوانده اید و خوب هم میدانید چه کرده اید و چه می کنید. بنابراین روز روشن در جمع عده ای حجت الاسلام دیگر دروغ می گوئید و دروغ می شنوید و دروغ تائید می کنید. می گوئید نه، همراه همان قضائی که برایشان سخنرانی کرده اید تشریف ببرید بیت آیت الله وحید خراسانی پدر همسرتان تا اگر به داخل راهتان داد، برایتان بگوید دروغ می گوئید و به فتوای ایشان از دین خارج اید!
حتی اگر آقای وحید خراسانی شما را دیگر به بیت خود راه ندهد، لاریجانی شماره یک که اخیرا قم بوده و گویا دیداری هم با وی داشته است. هر سه برادر جمع شوید زیر یک سقف و فکری برای این بی آبروئی داخلی و جهانی بکنید و نتیجه را به اطلاع مقام معظم فرزانه هم برسانید.
پیک نت 3 آذر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر