۱۳۹۰ آبان ۲۵, چهارشنبه

پرسش از عضو هیات رئیسه مجلس آقا مجتبی در اختلاس 3 میلیارد دلاری دست داشته؟

دبیر کل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی تأکید کرد: وی تاکید کرد: با قاطعیت می‌توان گفت یکی از پاک‌ترین بیوت و فرزندان، بیت رهبر معظم انقلاب و فرزندان ایشان است که این هم از الطاف و عنایات الهی است.
حسین فدائی، عضو هیات رئیسه مجلس و همچنین رئیس جمعیتی است بنام "ایثارگران انقلاب اسلامی". از وی بعنوان عامل و آمر بخشی از جنایات پس از کودتای 22 خرداد یاد می شود. بررسی جنایات بازداشتگاه کهریزک را برعهده او گذاشتند و در واقع دنبه را دادند که گربه نگهداری کند. هر نتیجه ای که از بررسی جنایت کهریزک در حاکمیت و در مجلس گرفته اید، به حساب نقش حسین فدائی بگذارید.
حسین فدائی دو روز پیش در نشست مشترک جوانان و دانشجویان جمعیت رهپویان و جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی حضور یافت و در پاسخ به یکی از حاضران در نشست که از او در باره نقش مجتبی خامنه ای در اختلاس 3 میلیارد دلاری پرسیده بود، آن را تکذیب کرد.
سئوال کننده پرسید:
اخیراً در یکی از سایت های ضد انقلاب طرح شد که شما با آقای احمدی نژاد ملاقات داشته اید و ایشان در این جلسه نسبت هایی به آقای حجت الاسلام و المسلمین سید مجتبی خامنه ای د ادند. چقدر مقرون به صحت است؟
فدائی گفت: این خبر را صد درصد تکذیب می کنم. دیدار بنده با آقای احمدی نژاد خصوصی و دو نفره و با نظر ایشان بود. ثانیاً؛ ایشان اساساً وارد اینگونه مباحث نشدند. با قاطعیت می توان گفت یکی از پاک ترین بیوت و فرزندان، بیت رهبری و فرزندان ایشان است که این هم از الطاف و عنایات الهی است.
پیک نت 23 آبان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر