۱۳۹۰ آذر ۵, شنبه

تلاش تیم کودتای 22 خرداد برای ادامه خواب غفلت حکومت


حسین شریعتمداری از تئوریسین های بغل دست مجتبی خامنه ای و محرم بیت آقای خامنه ای، روز گذشته در همایشی که شیخ محمد یزدی دبیر توطئه گر و کودتاچی مدرسین حوزه علمیه قم با عنوان «انسجام داخلی، اقتدار جهانی» در قم ترتیب داده بود شرکت و برای خودی ها و بی خبران سخنرانی کرد. سخنان او آشکارا نشان داد که حاکمیت کاسه چه کنم را برای انتخابات مجلس در دست دارد. نمی داند چگونه اصلاح طلبان را به صحنه بکشد و از آنها استفاده ابزاری کند و سپس افراد دستچین شده را به مجلس ببرد. این در شرایطی است که بی اعتنائی مردم به انتخابات و کاهش شرکت آنها در انتخابات انعکاسی جهانی خواهد داشت. بویژه که سازمان ملل قطعنامه ای صادر کرده که بموجب آن خواستار آزادی موسوی و کروبی و زندانیان سیاسی و همچنین انتخابات تحت نظارت داخلی و خارجی در ایران شده است. شریعتمداری در این سخنرانی مشتی دروغ و دغل را سر هم می کند که می خوانید و فاجعه آنست که این سخنان مالیخولیائی همان است که از دهان رهبر و احمد جنتی و فرماندهان سپاه نیز بیرون می آید و این یعنی همه همدیگر را با دروغ فریب داده و آرام می کنند و در واقع دست های دیگری همه را در خواب کرده است. بخوانید:
«اگر اصلاح طلبان اعلام کنند در انتخابات شرکت می کنند، در واقع اعتراف کرده اند شعار تقلب در انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ دروغ بوده است.
من با جرأت می‌گویم بر اساس مستندات موجود نگاه مدعیان اصلاح طلبان در انتخابات به بیرون است، آن‌ها از درون کشور نا‌امید هستند و از مشکلات بزرگ آن‌ها در انتخابات اینست که اگر شرکت کنند وزنشان مشخص می‌شود.
در فتننه ۸۸ همه در صحنه وارد شده بودند. جنگ احزاب بود. در فتنه۸۸ منافقان، بهایی‌ها، مارکسیست‌ها و... حضور جدی داشتند. شیمون پرز با صراحت اعلام کرد که جبهه سبز و اصلاحات بزرگ‌ترین سرمایه آن‌ها در داخل کشور است. مصاحبه اخیر کلینتون وزیر امور خارجه آمریکا با مشورت برخی اصلاح طلبان در بروکسل و لندن انجام شده است. اگر مدیریت مقام معظم رهبری نبود همه چیز رفته بود به دلیل اینکه فتنه ۸۸بسیار گسترده بود و نمی‌توان آن را شوخی نامید.
جان کین مسئول مرکز مطالعات دموکراسی در لندن، مهرماه سال ۸۸ برای ارزیابی شکست فتنه وارد کشور شد و با یکی از مراجع تقلید قم دیدار کرد؛ البته آن مرجع تقلید از ماهیت این شخص و دیدار اطلاعی نداشت. وی اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی در کشور ما کرد و بسیاری از افراد از طریق او با دختر دیک‌ چنی در دبی و هلند ارتباط برقرار کردند.
پیک نت 5 آذر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر