۱۳۹۰ آبان ۳۰, دوشنبه

درحاشیه مصاحبه پورمحمدی چرا نام افراد باند احمدی نژاد یک جورهائی رستاخیزی است؟

حجت الاسلام پورمحمدی رئیس سازمان بازرسی کل کشور و اولین وزیر کشور کابینه احمدی نژاد، روز گذشته درباره پرونده اختلاس 3 میلیارد دلاری مصاحبه کرد و به توپی هم که احمدی نژاد درباره افشای پرونده های فساد دیگران آمده بود پاسخ داد. پورمحمدی در پاسخ به اعتراض احمدی نژاد به بازداشت قائم مقام بانک مرکزی گفت: اگر واقعاً آقای رییس‌جمهور یا همکاران ایشان متهمان دیگری را می‌شناسند که جرایم سنگین دارند، به دستگاه قضایی معرفی کنند.
البته یک سر فساد در خارج از بانک بوده، چرا که متهم ردیف اول این پرونده مدیرعامل و سهامدار اصلی گروه سرمایه‌گذاری امیر منصور آریا، آقای مه ‌آفرید امیر خسروی است که در حال حاضر دستگیر و نزدیک به دو ماه است که در بازداشت به سر می‌برد. سه ماه می‌گذرد. تعداد زیادی احضار،‌ بازجویی، ‌بازداشت و برای آنها قرار صادر شده است.
حاشیه ای بر متن
بعنوان حاشیه ای بر متن، بد نیست یکبار خبرنگاران داخلی از مقاماتی که چپ و راست مصاحبه می کنند و از انحراف و فتنه سخن می گویند، از جمله از پورمحمدی سئوال کنند:
قربان! در این 20 سال اخیر یک لیست اسامی به ثبت احوال ابلاغ شده که مردم مجبورند نام نوزادانشان را مطابق آن لیست انتخاب کنند. چه دختر و چه پسر.
حالا چگونه است که نام اعضای کابینه احمدی نژاد یکباره می شود
"رامین" و یا "خوش چهره" و یا "جوانفکر" و یا نام یکی از آن چند فقره ای که می فرمائید دستگیر شده اند شده "مه آفرید" و یا گروهی که 3 میلیارد دلار پول مملکت را بالا کشیده نامش بوده "امیرمنصور آریا" و...؟
ضمنا این راست است که تمام کادر سازمان جوانان حزب رستاخیز شاه، از طریق انجمن حجتیه سازماندهی شده و دراختیار آقای مصباح یزدی قرار گرفته و تبدیل به رویش یافتگان زمان آقای خامنه ای شده اند؟
پیک نت 30 آبان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر