۱۳۹۰ تیر ۱۵, چهارشنبه

احمدی نژاد و فرمانده سپاه کاپیتان های دو تیم اند رقابت دو تیم دولت و سپاه در مسابقه پرسود قاچاق کالا

احمدی نژاد از ابتدای هفته ای که شروع شده، با حضور در چند مراسم و ایراد سخنرانی، عملا ضد حمله به مخالفان خود در بیت رهبری و میان فرماندهان سپاه و همچنین وعده های سر خرمن برای فریب مردم را شروع کرده است. آن ضد حمله، این فریب مردم را نیازمند است تا برای حمله متقابل، نیروئی را جمع کرده باشد.
ضد حمله با حضور در همایش مبارزه با قاچاق در کنار قاضی مرتضوی و پیش کشیدن اسکله های قاچاق شروع شد و فریب مردم با وعده هر ایرانی یک ویلای هزار متری.
درباره تقسیم زمین های ایران بین مردم و ساختن ویلاهای هزارمتری، خبر و تفسیر را بصورت مستقل در این شماره پیک نت می خوانید. درباره ضد حمله و طرح اسکله های قاچاق نیز، مهم تر از نشستن احمدی نژاد و قاضی مرتضوی در کنار هم و تکرار آنچه مهدی کروبی بارها در مقام ریاست مجلس ششم درباره اسکله های قاچاق گفته بود، اشاره آشکاری بود که احمدی نژاد به نقش سپاه در قاچاق و اسکله ها کرد. این اشاره را باید هشداری به فرمانده کل قوا، یعنی رهبر جمهوری اسلامی نیز تلقی کرد.
احمدی نژاد گفت: " اگر کالای دفاعی، امنیتی و اطلاعاتی هم قرار است وارد کشور شود، می تواند از مرز قانونی وارد شود. نمی‌خواهم بگویم سهم قاچاق کالا معادل حجم قانونی جابه‌جایی کالاست، ولی نمی توان گفت خیلی کمتر از آن است. بین ۵۵ تا ۶۰ میلیارد نخ سیگار در ایران مصرف می شود که معادل ۲ هزار میلیارد تومان است. این رقم همه قاچاقچیان درجه یک دنیا را به طمع می اندازد، چه رسد به «برادران قاچاقچی» خودمان!"
بدنبال انتشار این سخنان، فرمانده کل سپاه پاسداران که اشاره احمدی نژاد را متوجه سپاه و بویژه "برادران خودمان" را اشاره به فرماندهان سپاه ارزیابی کرده بود، در واکنش، روز گذشته به خبرگزاری مهر که به خبرگزاری شهردار تهران "قالیباف" مشهور است گفت:
«سپاه مانند سایر نهادهای نظامی اسکله‌هایی نظامی در اختیار دارد. اما هیچگونه مبادله تجاری در آنها انجام نمی‌دهد. این بحثی انحرافی است که توسط افرادی که به نظر ما، ذینفع هستند، مطرح می‌شود.»
با این جمله، فرمانده سپاه توپ قاچاق را به زمین دولت پرتاب کرده و احمدی نژاد و دولت را در قاچاق ذینفع اعلام کرد!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر