۱۳۸۹ شهریور ۲۳, سه‌شنبه

سرلشگر کودتاچی "فیروزآبادی": انتشار اسناد جنگ با عراق آبروی نظام است و منتشر نمی شود!

بمناسبت هفته جنگ 8 ساله که "هفته دفاع مقدس" نامگذاری شده، سرلشگر کودتاچی "فیروزآبادی" با فرماندهان، مسئولان و اعضای ستاد مراسم این هفته دیدار کرد و طی سخنانی که خبرگزاری ایسنا منتشر کرده، از جمله گفت:
از بركات جنگ این بود كه ایران در جهان شناخته شد. اگر امروز دانشگاه‌ها بخواهند قوانین سالم مردم‌سالاری را تدریس كنند باید قوانین ایران را تدریس كنند .
از نظر سواد دینی، سواد دینی جوانان امروز نسبت به 30 سال قبل رشد صد درصد داشته ایم و امروز 90 درصد جوانان حزب‌اللهی هستند. چیزی كه مشخص است این است كه انقلاب و كشورمان به سمت بی‌نهایت خوبی‌ها پیش می‌رود.
در مورد انتشار اسناد دفاع مقدس باید بگویم که این اسناد آبروی نظام هستند و به راحتی قابل انتشار نیستند.
بر اساس اسناد موجود، وقتی شاه از ایران فرار كرد ایران یك كشور ورشكسته بود در حالی كه امروزه كشورمان در امر سرمایه‌گذاری در ردیف‌های جهانی قرار دارد. در مورد پیشرفت‌های عمرانی و ... نیز همین توسعه مصداق دارد.
(به این ترتیب و براساس گفته های سرلشگر فیروزآبادی،
1- جنگ با عراق که باعث شناخته شدن ایران درجهان شد، اسنادی دارد که اگر منتشر شود آبروی ایران می رود!
2- 90 در صد جوانان ایران حزب الهی اند و معلوم نیست آن میلیون ها جوانی که حکومت از حضور خیابانی آنها وحشت دارد از کجا آمده اند؟ این 90 درصد نمی توانند یک روز در یک تظاهرات آرام خیابانی شرکت کنند و روز دیگر به آن 10 در صد بقیه همین اجازه داده شود؟
3- واقعا ایران پیش از انقلاب در مقایسه با وضع امروز، یک کشور ورشکسته بود؟ و سرمایه گذاری ایران، امروز در ردیف های جهانی قرار دارد؟
4- مردمسالاری در جمهوری اسلامی که ترجمه آن، سانسور و اختناق و زندان و شکنجه و اعدام است، واقعا باید در دانشگاه ها تدریس شود؟
همه مردم ایران میدانند که دروغ سکان کشتی باصطلاح استواری است که رهبر و فرماندهان سپاهی و امنیتی سوار بر آنند. براستی اگر دروغ استخوان داشت چه تعداد از فرماندهان سپاه و مقامات حاکمیت استخوان درگلویشان گیر کرده و راه نفسشان را بسته بود؟)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر