۱۳۹۰ بهمن ۲۹, شنبه

هیچ چاقوئی دسته اش را نمی برد اوباش و قاتلین حاکم مرتضوی را در پناه گرفتند!


قاضی مرتضوی، آزاد بود و کنار دست احمدی نژاد در کاخ ریاست جمهوری و حالا دادستان کودتاچی کل کشور "اژه ای" اعلام کرد که منع تعقیب قضائی اش نیز صادر شده است. به این ترتیب، یکی از اصلی ترین متهمان فاجعه بازداشتگاه کهریزک و دهها جنایت دیگر که شاید معروف ترین آنها قتل خبرنگار عکاس بین المللی "زهرا کاظمی" در زیر بازجوئی توسط وی باشد، اگر آدم کم بیآورند می تواند کاندیداری ریاست جمهوری نیز بشود! وقتی اژه ای که چند فقره قتل زنجیره ای با فتوای او انجام شده و دندان استدلالش بازوی عیسی سحر خیز را گرفت دادستان کل می شود، مرتضوی چی کم دارد که رئیس جمهور نشود؟
بدین ترتیب پرونده کهریزک و مرتضوی بسته شد. همچنان که پرونده سردار میلیاردر "محصولی" که انتخابات کودتای 22 خرداد 88 را برگزار کرد و زیر زمین وزارت کشور را به بازداشتگاه و شکنجه گاه تبدیل کرده بود بسته شد. همچنان که پرونده قتل های زنجیره ای بسته شد، پرونده حمله به کوی دانشگاه بسته شد و پرونده قتل عام سیاسی 1367 هرگز باز نشد! و امثال حجت الاسلام "رئیسی" و حجت الاسلام "پورمحمدی" اولی معاون اول قوه قضائیه و دومی رئیس بازرسی کل کشوراست و از متهمین ردیف اول اجرای قتل عام 1367.
قاتل و اوباش و فتوا دهنده، همه دست در دست هم سرگرم حکومت اند، آنوقت چطور می شود انتظار داشت مرتضوی را که از خودشان است دراز کنند؟
آقای خامنه ای با همین شیوه اداره کشور می خواست رسیدگی به پرونده تقلب و کودتا در انتخابات 22 خرداد 88 را بدهد بدست احمد جنتی و شیخ محمد یزدی تا بررسی کنند! یعنی گوشت را بدست گربه سپردن!
پیک نت 29 بهمن

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر