۱۳۹۰ بهمن ۲۲, شنبه

رسوائی 22 بهمن حکومتی وحشت از 25 بهمن مردمی

سه شبانه روز تبلیغ حکومتی برای "الله اکبر" در شب 22 بهمن (سالگرد انقلاب) تبدیل به جدال مردم تهران بر بام خانه ها با شعار "مرگ بر دیکتاتور" و بلند گوی برخی مساجد شد که شماری در آن جمع شده و از پشت میکرفن مسجد الله اکبر می گفتند و یا نوار الله اکبر پخش می کردند! در تمام آن سه روز صدا و سیما و خبرگزاری های حکومتی – از جمله فارس- در این بوق می دمیدند که شب انقلاب مردم همیشه در صحنه بانگ الله اکبر در حمایت از حکومت بلند می کنند. می خواستند به این ترتیب نفس الله اکبر سبز را در سینه خفه کنند. این ترفند به ضد خود تبدیل شد. یعنی مردم به توصیه حکومت گوش کرده و بر بام ها رفتند اما الله اکبر را به مرگ بر دیکتاتور پیوند زدند!
شب 22 بهمن اینگونه گذشت. روز 22 بهمن رسوا تر از شب 22 بهمن برگزار شد. در پیشانی صف اول راهپیمایانی که به میدان آزادی رفتند تا احمدی نژاد برایشان سخنرانی کند، خانم هائی را سازمان تبلیغات اسلامی و ستاد برگزاری راهپیمائی ردیف کرده بودند که عکسشان را می بینید و شماری جوان را هم با "تی شرت" سفید مزین به تصاویر خامنه ای به صف کردند.
سخنران این رسوائی احمدی نژاد بود که یک گام دیگر در جهت تحریک قدرت های خارجی برای حمله نظامی به ایران برداشت و مدعی سه حرکت اتمی تازه ایران در روزهای آینده شد. وعده ای که باید با استقبال فوری اسرائیل روبرو شود. کشوری که دولتش زیر بار سنگین اعتصاب سراسری مردم است. اخبار این اعتصاب توسط خبرگزاری ها و رسانه های تصویری پخش نمی شود و یا پوششی به آن داده نمی شود، اما در همین شماره پیک نت در باره این اعتصاب می خوانید و خود قضاوت کنید که سخنان احمدی نژاد چگونه در خدمت دولتی است که می کوشد از زیر فشار مردم معترض اسرائیل شانه خالی کند و با بزرگ کردن خطر موجودیت اسرائیل و حمله اتمی ایران به اسرائیل، اعتراض مردم را سرکوب کند.
رسوائی 22 بهمن، صخره دیگری بود که کشتی کم سرنشین و گرفتار توفان نظام به آن برخورد کرد و حالا صخره دوم در راه است. صخره 25 بهمن، سالروز راهپیمائی تاریخی همین روز در سال 1388 که سخنران آن میرحسین موسوی بود. البته پشت بلند گوئی دستی و روی شانه های مردمی که او را بلند کرده و بر بلندی یک وانت بار در میدان آزادی قرار دادند. جمعیتی عظیم که تهران حتی در سال انقلاب و تظاهرات تاسوعا و عاشورای انقلاب نیز آن را به خود ندیده بود.
اینست آن شرایطی که نظام می خواهد در آن انتخابات مجلس برگزار کند! وقتی از آقای خمینی ماکتی مقوائی باقی می ماند، از انقلابش چیزی بیش از مقوا باقی می ماند؟

پیک نت 23 بهمن

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر