۱۳۹۰ بهمن ۵, چهارشنبه

راه حل علی فلاحیان علیه تحریم نفت شش ماه پیش باید فروش نفت را تحریم می کردیم!

علی فلاحیان، وزیر اطلاعات اسبق جمهوری اسلامی، برای وزن کشی عقل خودش با عقل جانشینش "مصلحی" در ترازوی شوربختی ملت ایران، دیروز یک اظهار نظر سیاسی – نفتی کرد. آنچه که او در رابطه با تحریم نفتی ایران بعنوان پیشنهاد مطرح کرد، دو نکته را ثابت کرد:
1- هر دو کفه ترازو برابر است و عقل هیچکدام "مصلحی" و "فلاحیان" از دیگری بیشتر نیست و هر دو کم است!
2- یکبار دیگر ثابت شد که مقامات امنیتی جمهوری اسلامی هراندازه که عقل ندارند، جسارت جنایت دارند. این دو نمونه به همراه امیرالجاج آقای خامنه ای، یعنی حجت الاسلام "ریشهری" مجسمه هائی هستند به شهرت مجسمه ونوس، اما در زشتی و پلیدی و جنایت. 33 سال وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی، نه دستگاه تعقل، شناخت جامعه، آمارگیری و مشورت برای حفظ امنیت کشور، بلکه دستگاه بگیر، بزن، شکنجه، اعدام، قتل زنجیره ای، دروغگوئی و صحنه سازی های تلویزیونی بوده است، مگر در دوره کوتاهی که "علی یونسی" در زمان خاتمی وزیر اطلاعات شد.
آقای فلاحیان، که حالا در مجلس خبرگان رهبری نشسته و نفسش از جای گرم در می آید و خبر از شکم مردم گرسنه ندارد و یادش رفته همه باد و بروت نظامی و اتمی رهبر فرزانه متکی به پول نفت است، روز گذشته بعنوان مقابله با تحریم نفتی ایران فرمود: "ما پیش از این که تحریم نفتی بشویم، باید از 6 ماه قبل پیشدستی کرده و اروپا را تحریم می کردیم و به آنها نفت نمی فروختیم!"
اگر این راه حل بحران کنونی است و تن اروپائی ها را می لرزاند، بسیار خوب، ماهی را هر وقت از آب بگیرید تازه است. از حالا تا شش ماه دیگر بی سر و صدا و تهدید نظامی و بدتر کردن اوضاع، تحریم نفتی را قبول بفرمائید تا اروپا فرو بپاشد!

پیک نت 5 بهمن

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر