۱۳۹۰ خرداد ۲۹, یکشنبه

مصاحبه سردار شکنجه "نقدی" در تهران کُو دزد؟ کُو دزد؟ پس از انتخاب نماینده سازمان ملل برای رسیدگی به وضع حقوق بشر در ایران



نماینده سازمان ملل برای بررسی وضع حقوق بشر در ایران سرانجام انتخاب و اعلام شد. وی که احمد شهید نام دارد پیشتر وزیر خارجه و همچنین از فعالان حقوق بشر کشور 350 هزار نفری "مالدیو" در اقیانوس هند است. کشوری که مردم آن مسلمان و اهل سنت اند.
همزمان با اعلام این انتخاب، سرکوبگران و شکنجه گران جمهوری اسلامی به تکاپو افتاده و مصاحبه ها و سخنرانی های انکار شکنجه و سرکوب را شروع کردند. پیشگام این تکاپو سردار شکنجه "نقدی" فرمانده سازمان بسیج بود که روز گذشته یک مصاحبه خبری کرد و گفت: 17 هزار و 140 نفر در کشور بر اثر اقدامات تروریستی به شهادت رسیدند که 12 هزار نفر از این شهدا به دست سازمان منافقین و بقیه به دست سایر گروه های تحت الحمایه امریکا و انگلیس ترور شدند.
شهدای محراب، شهدای شکنجه، شهدای افطار که در لحظه افطار و به بهانه نذری دادن به آنها ترور شدند و همچنین شهدای هفتم تیر و هشت شهریور از جمله شهدای مظلوم ترور و نفاق هستند. دنیا باید بداند، امروز کسانی که حقوق بشر را فریاد می زنند و آزادیخواهان را به بهانه حقوق بشر زیر سؤال می برند چه جنایتکارانی هستند.
این که ترور در ایران قربانی گرفته است، انکار ناپذیر است، اما شماری از ترور ها یا توسط خود حکومتیان و یا با فتوا و توصیه و توطئه آنها انجام شده است. حتی در برخی ترورهائی که مجاهدین خلق مرتکب آن شدند نیز رد پای حکومتیان مطرح است. درعین حال که قتل های زنجیره ای، ترور امثال سرلشگر صیاد شیرازی، ترور سعید حجاریان و .... مستقیما توسط خود حکومت انجام شده است. این پرونده، یعنی پرونده ترور حکومتی را اگر به پرونده اعدام های سیاسی و قتل در زیر شکنجه ( نمونه های زهرا کاظمی عکاس بین المللی در جریان بازجوئی سعید مرتضوی از وی) و یا خانم دکتر بنی یعقوب در بازداشتگاه منکرات در شهر همدان و.... اضافه کنیم، آنوقت امثال سردار نقدی که مصاحبه حقوق بشر می کند، بر صندلی اتهام باید بنشینند!
نماینده سازمان ملل برای حقوق بشر با چنین پرونده قطوری در جمهوری اسلامی روبروست. پرونده ای که تازه ترین برگ های آن قتل خانم هاله سحابی و هدی صابر است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر