۱۳۹۰ خرداد ۲۶, پنجشنبه

پشت موتلفه هم با پوتین سرداران آشنا خواهد شد سخنرانی حاج آقا نبی برای دبیران موتلفه اسلامی

محمد نبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی است. پیرمردی اهل کسب و کار و بازار که بادامچیان و ترقی او را سر انگشت می گردانند. هر از چند گاهی مصاحبه می کند و یا دبیران محلی موتلفه اسلامی را جمع کرده و برای آنها سخنرانی می کند. گفته هایش چنان است که گوئی از سراهای تو در توی بازار تهران هنوز بیرون نیآمده و شهر و مردم را ندیده است. بدنبال باد مقام معظم رهبری حرکت می کند تا یکباره بساط موتلفه را هم فرماندهان سپاه جمع نکنند. نه قد و قواره سیاسی عسگراولادی پدرخوانده موتلفه را دارد و نه قطر شکم او را.
افاضاتی که در زیر می خوانید از سخنرانی اخیر او در پایان نشست دبیران حزب موتلفه اسلامی استخراج کرده ایم:

- اگر قانون عفاف و حجاب عمل می شد ما شاهد حوادث تلخی چون جسارت به یك روحانی در اجرای امر به معروف ونهی از منكر نبودیم.
- بی اعتنایی به حكم ضروری حجاب یك برنامه سازمان یافته است كه بخشی از نبرد نرم دشمن علیه انقلاب و نیز نوعی جدید از تهاجم فرهنگی را تشكیل می دهد.
- مخالفان نظام امروز فلاكت بارترین روز های خود را می گذرانند.
- مردم خاورمیانه در كشور های مختلف به پا خواسته تا نسخه ای از انقلاب اسلامی را در جامعه خود با تاسی به الگوی اسلامی ایران پیاده كنند.
- مردم در 22 خرداد از گفتمان امام (ره) ، مقام معظم رهبری و انقلاب حمایت كردند و پایه های اقتدار ملی را با رای چهل میلیونی خود استحكام بخشیدند.
- اهل فتنه دو سال با نظام و مردم جنگیدند، الان در داخل و خارج از کشور مشكل پیدا كرده‌اند و پرچم صلح را برده اند، بالا و میگویند بیائید صلح كنیم.
- اهل فتنه هنوز به كف خیابان ها به عنوان زور آزمایی و چنگ انداختن به چهره نظام ومردم فكر می كنند.
پیروزی حزب عدالت و توسعه در تركیه گامی به جلو در خصوص تعمیق بیداری اسلامی در منطقه است .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر