۱۳۸۹ بهمن ۲۸, پنجشنبه

دفتر تحکیم وحدت: اجازه مصادره خون پاک شهدای راه آزادی را به قاتلانشان نمی‌دهیم

تقدیر از حضور مردم در 25 بهمن؛ دعوت برای حضور در تشییع شهید صانع ژاله

سه شنبه, ۲۶ بهمن, ۱۳۸۹
چکیده :بیشرمی سرکوبگران را چون توحش ایشان نهایتی نیست و هدف بعدی شان مصادره خون پاک شهدا و تقدیم دوباره آن ها به قاتلانشان است. تا بر سرش اشک تمساح بریزند و نمایشی کریه بر پا کنند. دانشجویان بیدار و مردم شریف ایران اجازه نخواهند داد تا کشته های جان بر کف راه آزادی، در صف سرکوبگران و قاتلان مردم معرفی گردند و وجود پاکشان ابزار دست مشتی چکمه پوش کج اندیش قرار گیرد...

شورای تهران دفتر تحکیم وحدت با صدور بیانیه ای اعلام کرد “دانشجویان بیدار و مردم شریف ایران اجازه نخواهند داد تا کشته های جان بر کف راه آزادی، در صف سرکوبگران و قاتلان مردم معرفی گردند و وجود پاکشان ابزار دست مشتی چکمه پوش کج اندیش قرار گیرد”.
به گزارش دانشجونیوز، شورای تهران دفتر تحکیم وحدت در بیانیه خود همچنین ضمن حمایت قاطع از آقایان مهدی کروبی و میرحسین موسوی خواستار آزادی هرچه سریعتر دانشجویان بازداشت شده طی ٢ روز اخیر شد.
متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:
با آن همه سرکوب و اختناق، بعد از تمام تلاش هواخواهان اعدام و شکنجه، هیبت ساختگی و اقتدار پوشالی کسانی که می کوشیدند وحشت و رعب را بر جامعه ایران حاکم کنند، با حضور شکوهمند مردم آزاداندیش ایران در ٢۵ بهمن ماه در هم شکست و فریاد بلند آرزومندان آزادی، پایه های لرزان دیکتاتوری اقتدارگرایان حاکم را تکانی جانانه داد. حضور گسترده مردم و دانشجویان در کنار یکدیگر، بار دیگر نشان داد که در بند کشیدن و شکنجه فعالان سیاسی و دانشجویی منتقد، علاج مشکلات ناشی از استبداد و ناکارآمدی حاکمان نیست و مردم ایران را از پیگیری مطالبات خود منصرف نخواهد کرد.
تمامیت خواهان مزور که پیشتاز ادعاهای بی اساس هستند، دیگر بار اوج دروغ پردازی خود را به نمایش گذاشتند. بر همگان آشکار شد که حمایت ظاهری از مردم مصر و تونس، تنها حربه ای برای ایجاد جنجال سازی بین المللی و وسیله ای برای انحراف افکار عمومی از استبدادی است که در سرزمین ایران به نام دین جریان دارد. آن چه برای ملت های دیگر مجاز خوانده شده بود، بر مردمان ما حرام گشت و نظامیان بی عنان و پیاده نظامان بدمنظر سرکوب، تجمع آرام مردم ایران را به خشونت کشیدند. صدای گوش خراش موتورها و رقص زشت باتوم، کفاف عقده گشایی حاکمان از مردم بی دفاع را نداد و بار دیگر تظاهرات آرام سبزاندیشان صلح طلب رنگ خون گرفت و جوانان سرافراز دیگری شهید راه آزادی شدند و به خون خود غلتیدند.
درد آورتر این که بیشرمی سرکوبگران را چون توحش ایشان نهایتی نیست و هدف بعدی شان مصادره خون پاک شهدا و تقدیم دوباره آن ها به قاتلانشان است. تا بر سرش اشک تمساح بریزند و نمایشی کریه بر پا کنند. غافل از این که این اقدامات رذیلانه جز بر خشم مردم داغدار نمی افزاید و تنها آتش کینه شان از حاکمان جائر و مفسد را شعله ورتر خواهد کرد. دانشجویان بیدار و مردم شریف ایران اجازه نخواهند داد تا کشته های جان بر کف راه آزادی، در صف سرکوبگران و قاتلان مردم معرفی گردند و وجود پاکشان ابزار دست مشتی چکمه پوش کج اندیش قرار گیرد.
شورای تهران دفتر تحکیم وحدت ضمن حمایت قاطع از آقایان مهدی کروبی و میرحسین موسوی که شجاعانه تا به امروز بر مطالبات راستین مردم ایران پای فشردند، قدردان تک تک افرادی است که با ادامه حضور اجتماعی خود از حیات نیرومند جنبش حقوق مدنی مردم ایران خبر دادند. همچنین ضمن محکومیت ضرب و شتم عموم مردم حاضر در کوچه و خیابان در روز ٢۵ بهمن ماه و بازداشت گسترده هفته اخیر، خواستار آزادی هر چه سریعتر بازداشت شدگان، خصوصا دانشجویان بازداشت شده از جمله آقایان محسن برزگر، علی مرادی و حسین ضامن ضرابی و سایر زندانیان سیاسی است.
شورای تهران دفتر تحکیم وحدت همچنین شهادت جوان برومند این سرزمین، شهید زنده یاد صانع ژاله، عضو شورای عمومی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه هنر تهران، را به خانواده این جاودان عزیز و مردم غیور ایران تسلیت می گوید و از عموم دانشجویان دعوت می کند تا با حضور خود در تشییع پیکر پاکش، راه بر هذیان گویی دروغگویان بسته و یاد سبز او را گرامی بدارند.
شورای تهران
دفتر تحکیم وحدت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر