۱۳۸۹ بهمن ۲۷, چهارشنبه

فیلم عربده کشی اوباش مجلس




با تفسیر مضحک رئیس مجلس اسلامی، از این پس، امریکا برای خنثی کردن قیام مردم مصر، پشت هر تظاهراتی است که علیه استبداد، در هرکشور استبداد زده ای، شکل بگیرد.از جمله قیام کنونی مردم در بحرین و یمن، اردن و مراکش و الجزایر...


فیلم کوتاهی از جلسه دیروز(سه شنبه 26 بهمن) مجلس جمهوری اسلامی نه تنها بلافاصله در شبکه اینترنتی یوتیوب، نه تنها در سایت ها و وبلاگ های ایران و نه تنها در وبسایت های نشریات مشهور جهان قرار گرفت، بلکه شبکه های تلویزیونی جهان نیز بارها آن را بعنوان چهره ای از ماهیت قوه مقننه جمهوری اسلامی نمایش دادند. دراین فیلم، فراکسیون سپاه و بسیج و حزب الله مجلس که دست بیشتر اعضای آن آلوده به ترور و بازجوئی و شکنجه و اعتراف گیری، ترور در خارج، اعدام در زندان ها؛ شرکت در قتل های زنجیره ای و جنایات سال 1388 در بازداشتگاه ها آلوده است، در جایگاه سخنرانی در مجلس جمع شده فریاد "اعدام باید گردد" سر دادند! مجلسی که چهار چنگولی در دریافت و بررسی و تصویب بودجه سال آینده وا مانده و نمی تواند دولت را مجبور به اجرای مصوباتش کند و مجلسی که نمی تواند دولت را مجبور کند، دست از رقابت با شهردار تهران برداشته و پول واگن های متروی تهران را بدهد و بیش از این جان مردم را نگیرد... دیروز شاهد صدور حکم قضائی، آن هم از نوع "اعدام" توسط نمایندگانی بود که خوب میدانند، اگر ورق برگردد و حساب و کتابی در کار باشد و گریبان شورای نگهبان و بیت رهبری گرفته شود تا مطابق قانون اساسی عمل کنند و دست فرماندهان سپاه از دخالت در امور سیاسی و کشور داری کوتاه شود، اگر به دلیل جرائمی که درگذشته مرتکب شده اند محاکمه نشوند، خوش شانسی آورده اند، چه رسد به اینکه نماینده مجلس شوند. به همین دلیل، اگر علیه جنبش اعتراض مردم و رهبران آن شعار ندهند و خواهان اعدام آنها نباشند، کلاهشان پس معرکه قدرت است! آنها از موقعیت خودشان دفاع می کنند و دفاع از نظام، معنائی جز این برای آنها ندارد. اگر حسین فدائی و روح الله حسینیان، آقا تهرانی و کوچک زاده فریاد "اعدام باید گردد" در مجلس سر ندهند، پس چه کسی باید این باد را از گلو خارج کند؟

در همین جلسه، سخنانی را هم علی لاریجانی رئیس مجلس از روی یک کاغذی که مقابلش بود خواند. چه خودش نوشته باشد و چه دیگران نوشته و مقابلش گذاشته باشند، مضمون این سخنان، ادامه همان سخنرانی خنده داری بود که در سفر به بابلسر و در توصیف حرکت شترسواران حسنی مبارک در میدان آزادی قاهره ایراد کرد و گفت: مصری ها دمکراسی شتری نمی خواهند!

و مردم دیروز در خیابان ها فریاد می زدند: ولایت موتوری نمی خواهیم!

علی لاریجانی که در محاصره فراکسیون "اعدام باید گردد" سخنرانی می کرد، با عجله و هول زده، پس از چندین بار تپق، بالاخره گفت که تظاهرات 25 بهمن یک اقدام امریکائی بود و امریکائی ها برای خنثی کردن قیام مردم مصر، این توپ را به زمین ایران انداختند و سران به قول او فتنه، در زمین امریکا بازی کردند. (این سخنرانی را در همین شماره پیک نت ببینید و بشنوید!)

آقای لاریجانی چنان دست و پای خودش را گم کرده بود که فراموش کرد، معنای این استدلال مضحک، آنست که اکنون، این امریکاست که در بحرین و مراکش و الجزایر و یمن و اردن مردم را به خیابان کشانده است، تا تظاهرات مردم قاهره را خنثی و لوٍث کند!

وقتی رئیس طولانی مدت صدا و سیما، رئیس دفتر سیاسی سپاه، وزیر کوتاه مدت وزارت ارشاد، دبیر شورای امنیت ملی و مذاکره کننده اتمی و اکنون رئیس مجلسی که سقوط احمدی نژاد را خالی شدن صندلی ریاست جمهوری برای خویش میداند، چنین استدلال و منطقی داشته باشد، چه انتظاری از امثال حسین فدائی و آقاتهرانی در مجلس می توان داشت؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر