۱۳۹۱ خرداد ۶, شنبه

دهان دریدگی فرماندهان بی حیای سپاه




در سالگشت بازپس گرفتن خرمشهر از ارتش عراق، یک عکس و یک سخنرانی منتشر شده است. عکسی که منتشر شده مربوط به زمان باز پس گرفتن خرمشهر از صدام حسین است، یعنی حدود 20 سال پیش. و سخنرانی که منتشر شده مربوط به یکی از فرماندهان سپاه بنام جباری است که او را فرمانده سپاه "ولی امر" معرفی کرده اند.

معلوم نیست آن زمان که عکس حضور خاتمی و محسن رضائی فرمانده سپاه و برخی اعضای کابینه میرحسین موسوی در خرمشهر تازه آزاد شده، زیر یک سقف ویران به صف ایستاده بودند، سردار جباری کجا بوده و چه می کرده؟ اما امروز معلوم است کجاست و چه می گوید.

سردار جباری در مراسم سالگرد آزاد سازی خرمشهر که نه در خرمشهر جنگ زده، بلکه در شهر قزوین پنجشنبه گذشته برپا شده بود گفت:

"خاتمی که می‌خواهد پس از این همه خیانت به میان مردم بازگردد، باید جلوی مردم زانو زده و بگوید غلط کردم. او باید خجالت بکشد و توبه کند.

همین سردار بی حیا، در باره میرحسین موسوی که نخست وزیر سالهای جنگ بوده نیز گفت:"موسوی و همسرش در دوران اصلاحات، به استقبال شیرین عبادی بی‌حجاب و ضدانقلاب رفته و از او در دانشگاه الزهرا تجلیل کردند که این مسئله خودش نشان‌دهنده انحراف موسوی و همراهی او با ضدانقلاب است."

درجاتی که مثل نقل و نبات علی خامنه ای میان برخی اعضای سپاه که چاپلوس و مطیع او شدند تقسیم کرد و پست های فرماندهی را بدستشان سپرد تا از ولایت او دفاع کنند، از محصولاتش یکی هم فرمانده سپاه "ولی امر" است که سخنانش را در بالا خواندید!

عکس: از راست به چپ محمد خاتمی وزیر ارشاد، مصطفی هاشمی‌طبا وزیر صنایع و بهزاد نبوی وزیر صنایع سنگین در دولت میرحسین موسوی و محسن رضایی فرمانده وقت سپاه در جریان بازدید از خرمشهر آزاد شده!


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر