۱۳۹۰ آذر ۲۰, یکشنبه

حمله چماقداران به پالیزدار در بیمارستان آن مسئله اصلی که این همه مسئله فرعی بوجود آورده چیست؟

هر جنایت، اختلاس، دزدی، کودتا، سرکوب، شکنجه، غارت، اخراج از کار و کارخانه، نفوذ جاسوسی در ارگان های نظامی و امنیتی، سازماندهی گروه های فاشیستی، حبس خانگی، حمله به خانه مراجع، تجاوز به زندانیان، دروغگوئی، سلطه ارتجاع دوران صفویه بر کشور و دهها و دهها مسئله روز و لحظه مردمی که جانشان به لبشان رسیده، همه از نگاه و در کلام آقای خامنه ای مسئله فرعی اند و باید به مسئله اصلی توجه داشت. اما تاکنون یکبار نگفته آن مسئله اصلی که این همه مسائل فرعی را موجب شده چیست؟ و چرا یکبار در باره این مسائل فرعی سخن نمی گوید؟ چرا یک مصاحبه نمی گذارد تا خبرنگاران از او در باره این مسائل فرعی سئوال کنند؟
آقازاده اش سرگرم مسئله اصلی است و این مسائل فرعی زیر نظر اوست؟ از تجربه و سرانجام احمد خمینی درس گرفته و در زمان حیات پدر و به کمک و حمایت او دست به آن کودتائی زده که بعد ازمرگ پدر مجبور بود به آن دست بزند؟ دستگیری و سر به نیست کردن همه مدعیان انقلاب و سالهای دهه اول جمهوری اسلامی هدف آقا زاده است؟ همه این مقدمات خونین و نا امنی برای پیدا شدن یک رضاخان از درون سپاه پاسداران است؟
یکی از آخرین مسائل فرعی را که شب گذشته دکتر خزعلی درباره سرانجام تلخ پالیزدار نماینده سابق مجلس از جناح راست نوشت در زیر میخوانید:
ساعت 6 امشب عده ای معلوم الحال با هماهنگی برخی پرسنل بیمارستان مدرس، در سی سی یو به عباس پالیزدار که بدنبال سکته در زندان به بیمارستان منتقل شده حمله کردند و او را مورد ضرب و شتم قرار دادند! خانم پالیز دار - که خود نیز بیمار است و تحت شیمی درمانی قرار دارد - با نگرانی و اضطراب به دفترم آمد، از محل حادثه می آمد و همراه خود فیلمی از عباس داشت، از دست عباس خون می ریخت و زمین سی سی یو پر از خون بود، فیلم لحظاتی بعد از حمله را نشان می داد.
هفته قبل عباس را به بهانه پزشکی قانونی از بیمارستان لاله که تحت درمان بود، خارج کردند و درمان را نیمه کاره رها کرده و او را به زندان بازگرداندند! اما پس از چند روز با حمله و سکته مجدد قلبی بصورت اورژانس او را به سی سی یو ی بیمارستان مدرس ( نزدیکترین بیمارستان به اوین) منتقل کردند و این ماجرا پس از انتقال به بیمارستان اتفاق افتاد!فراموش نکنیم که " هدی صابر" هم در اثر درگیری با کادر درمان دار فانی را وداع گفت! تکرار این وقایع شبهه درگیری عمدی را تقویت می کند!
پیک نت 20 آذر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر