۱۳۸۹ شهریور ۴, پنجشنبه

تحول سبز > آخرین اخبار > هتک حرمت بیت آیت الله دستغیب توسط گروهی سازمان دهی شده

تحول سبز: پس از بی حرمتی به دفتر آیت الله دستغیب و پاشیدن رنگ به تابلوی دفتر توسط گروهی سازمان دهی شده، این بار این افراد بیت این مرجع تقلید را مورد هتک حرمت قرار دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حدیث سرو، پس از سخنرانی آیت الله دستغیب در مسجد قبا و بازتاب آن در رسانه، تجمعی دولتی پس از نماز جمعه شیراز علیه وی صورت گرفت؛ روز دوشنبه همین جمعT روبروی استانداری شیراز تجمعی در اعتراض به مواضع وی صورت دادند که با سخنان فرماندار شیراز مبنی بر حمایت از حاکمیت به پایان رسید.

استاندار فارس هم در جلسه ای که با مدیران دستگاه های اجرایی داشته است با اشاره به برخی اظهار نظرها در خصوص جایگاه ولایت فقیه، به آیت الله دستغیب توصیه کرد که “پخته تر” صحبت کند.
استاندار فارس با اشاره به اینکه برای این افراد “باب توبه” باز است گفت: اگر کسانی اظهار نظر کرده اند با سعه صدر مردم فرصت دارند تا خطای خود را در معرض بخشش قرار دهند.
در پی این گونه فشاره بر آیت الله دستغیب، امروز سوم شهریور ماه، حوالی ساعت ۲:۳۰ بامداد چند نفر موتورسوار که با کاسکت خود را پوشانده بودند اقدام به رنگ پاشی بر روی در خانه این مرجع تقلید کردند و به سرعت متواری شدند.
فیلمهای مشاهده شده از طریق دوربین های مدار بسته، نشان می دهد این افراد همان کسانی بودند که با رنگ پاشی بر روی تابلوی محل سخنرانی آیت الله دستغیب به آن محل را هتک کردند.
آیت الله دستغیب در سخنرانی هایش در زمان های گوناگون، به شیوه رفتار با مردم ایراد گرفته و گفته بود با دسته بندی مردم به طرفدار و ضد ولایت فقیه، آنها را به جان هم نیندازید. او همچنین تنها راه کار برون رفت از وضع موجود را حضور موسوی در صحنه عنوان کرده بود.
هتک حرمت به بیوت و دفاتر علما در زمان دولت احمدی نژاد به پدیده ای متداول تبدیل شده است. پیش از این نیز حمله به بیوت آیات عظام منتظری، صانعی، صدوقی و طاهری اصفهانی صورت گرفته بود که با سکوت مقامات انتظامی و امنیتی رو به رو شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر