۱۳۹۲ خرداد ۸, چهارشنبه

خبرهائی که زمزمه می شود تدارک قطع ارتباط روحانی با هاشمی و خاتمی


از صبح دیروز، هاشمی رفسنجانی و محمدخاتمی در نوعی محاصره امنیتی قرار گرفته و ارتباط گیری با آنها محدود شده است. ظاهرا این محدودیت پس از گفتگوی تلویزیونی دوشنبه شب گذشته حسن روحانی در برنامه تبلیغات انتخاباتی برقرار شده و یا بی ارتباط با آن نیست. در همین ارتباط گفته می شود تماس روزنامه نگاران نیز با حسن روحانی محدود شده و شایع است که به خود وی نیز توصیه و یا اخطار شده که تا پایان انتخابات با هاشمی رفسنجانی و محمد خاتمی ارتباط نگیرد. ظاهرا این اخطار و محدودیت نیز باید ناشی از وحشت حکومت از احتمال رو به افزایش اعلام حمایت خاتمی و هاشمی از حسن روحانی در انتخابات باشد، و یا جلوگیری از مشورت با آنها. همچنین، در محافل مطبوعاتی تهران گفته می شود که وزیر کم عقل اطلاعات به بیت رهبری احضار شده و بواسطه گزارش های غلطی که پیشتر درباره موقعیت ضعیف حسن روحانی در محافل حکومتی، روحانی و مردم ارائه بشدت شماتت شده است. و باز، در یک خبر دیگر که به پیک نت رسیده، تدارک تبلیغات وسیعی را علیه حسن روحانی از روز گذشته آغاز کرده اند که محور آن "انگلیسی" تبلیغ کردن حسن روحانی است.
(امری که در صورت آغاز، قطعا به ضد خود تبدیل خواهد شد، زیرا رای بسیج و چماقداران و طیف احمدی نژادی با تبلیغ و بی تبلیغ به سود روحانی به صندوق ها ریخته نمی شد و نمی شود. بنابراین می ماند رای وسیع مردم ناراضی از وضع موجود مملکت که اتفاقا این نوع تبلیغات علیه هر نامزد انتخاباتی به سود او تمام می شود زیرا مردم او را حکومتی نمی دانند، زیرا معتقدند اگر حکومتی بود علیه او تبلیغ نمی کردند! درعین حال که این نوع اتهامات دیگر کوچکترین کاربردی در میان مردم ایران ندارد!)
پیک نت  8  خـــــــرداد

۱۳۹۲ خرداد ۴, شنبه

نماینده فرماندهان سپاه در جلسه رد صلاحیت هاشمی


این خبر جهت اطلاع و انتشار در اختیار پیک نت قرار گرفته است:
در جلسه رای گیری شورای نگهبان برای تائید صلاحیت نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم، به نمایندگی از سوی شورای فرماندهان سپاه، سردار پاسدار محمد باقر ذوالقدر قائم مقام سابق فرمانده کل سپاه در جلسه حاضر شد.
(ذوالقدر که نقش مهمی در انتخاب دور اول احمدی نژاد داشت پس از روی کار آمدن احمدی نژاد به قوه قضائیه منتقل شد تا در کنار ریاست قوه قضائیه، چشم و گوش سپاه دراین قوه باشد).
نتیجه رای گیری در شورای نگهبان برای هاشمی رفسنجانی، با هشدار تند ذوالقدر و تاکید بر این که آنچه می گوید نظر مقام رهبری است با اختلاف یک رای منجر به رد صلاحیت هاشمی  می شود.
بنا به گزارش منابع نزدیک، فرماندهان سپاه بلافاصله پس از ثبت نام هاشمی رفسنجانی در دفتر قرارگاه خاتم الانبیاء تشکیل جلسه دادند تا فکری برای مهندسی انتخابات بکنند. در پایان همین جلسه، نظر جمع فرماندهان مبنی بر ضرورت رد صلاحیت هاشمی و پرهیز رهبری از قبول درخواست های پس از این رد صلاحیت برای حکم حکومتی از طریق مجتبی خامنه ای به اطلاع آقای خامنه ای رسانده شد؛ که در حقیقت تائید نظر و با آغاز نامه های اعتراضی خطاب به رهبری و طرح مسئله حکم حکومتی برای تائید صلاحیت هاشمی رفسنجانی بویژه از سوی علما وهمچنین بیت آیت الله خمینی، از سوی همان فرماندهان که در قرارگاه خاتم الانبیا جلسه کرده بودند، نظر خود را یکبار دیگر با واسطه مجتبی به رهبری اطلاع میدهند. بموجب این نظر، در صورت تائید صلاحیت هاشمی او قطعا در انتخابات برنده می شود و پس از آن سعی می کند دوره ولایت فقیهی شما را پایان بدهد و این تحرکات او موجب واکنش های سپاه خواهد شد و تنش های بزرگ در نظام ایجاد می شود و به همین دلیل حکم حکومتی برای رد نظر شورای نگبهان ضرورت ندارد. سپاه بر اوضاع اشراف دارد و جای نگرانی نیست.
پیک نت  4  خـــــــرداد

۱۳۹۲ اردیبهشت ۲۸, شنبه

در تهران شایع است لیست 7 نفره نامزدهای تائید صلاحیت شده


مهلت شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات 92 تمام شد و نتیجه کار باید تا یکی دو روز دیگر اعلام شود. در ایران شایع است  که شورای نگهبان صلاحیت 7 نامزد انتخاباتی را تائید کرده که عبارتند از هاشمی رفسنجانی، ولایتی، قالیباف، حداد عادل، محسن رضائی، عارف و جلیلی.
اگر این لیست صحت داشته باشد، شورای نگبهان سعی کرده یک لیست مهندسی شده را تائید کند. در این لیست مهندسی شده عارف برای شکستن رای اصلاح طلبان تائید شده، حسن روحانی برای کنار نرفتن به سود هاشمی تائید نشده و سه قلوها – عادل، ولایتی، قالیباف- تائید شده اند که هر کدام در تبلیغات انتخاباتی به نوعی به هاشمی حمله کنند و رای جمع کنند و سرانجام گردن به حجت شرعی مقام رهبری سپرده و به سود جلیلی و یا ولایتی کنار بروند. دراین مهندسی محسن رضائی هم روبروی هاشمی قرار داده شده است. بدین ترتیب، شورای نگهبان امیدوار است از این لیست مهندسی شده یکی از سه نامزد مقام رهبری، یعنی جلیلی، ولایتی و یا قالیباف سر از صندوق رای در آورند و دفتر انتخابات 92 هم بسته شود. نامی از رحیم مشائی هم در لیست 7 نفره نیست تا رای جناح راست بی خود و بی جهت نشکند و تقسیم نشود!
تبلیغات انتخاباتی که عملا 6 ماه است جریان دارد، بصورت رسمی از سوم خرداد به مدت 20 روز شروع خواهد شد.
پیک نت  28  اردیبهشت

۱۳۹۲ اردیبهشت ۱۵, یکشنبه

:: خودکشی دو دانشجو در دانشگاه هنر تبریز


 

دو دانشجو در دانشگاه هنر تبریز با پرت کردن خود از ساختمان اقدام به خودکشی کردند. به گزارش تارنمای محلی اهراب‌نیوز، نیلوفر هاشمی ۲۲ ساله و دانشجوی رشته فرش دانشگاه هنر اسلامی تبریز نیمه شب سهشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۹۲ خود را از طبقه بالای خوابگاه به پایین پرت کرده و هنوز در حالت کما به سر میبرد. پیش از این نیز دانیال حسیننژاد متولد ۶۷ و دانشجوی دانشگاه هنر اسلامی تبریز، در اواخر سال گذشته در محل دانشگاه هنر با پرتاب خود از طبقه سوم ساختمان به پایین خودکشی کرد. اهراب‌نیوز می‌گوید: “خبر می‌رسد چند دانشجوی دیگر در گفت‌وگو با همکلاسی‌ها و دوستان به جد یا شوخی، از تصمیم به خودکشی می‌گویند.” به گفته این تارنمای محلی “دلایل خودکشی غالبا در کشور ما در پرده ابهام باقی میماند و هیچ ارگان و نهادی در پی کشف انگیزه آن برنمیآید.”